Prove that you love her

Idag tänkte jag skriva om något jag hatar. Killar/tjejer som säger att dom älskar en men kan inte bevisa det. Och när killar kan skriva en massa, skicka sms hela tiden och öppnar upp sig men när man träffas är det som en helt annan person. Visst kan bro på att han/hon är blyg eller nervös vad som men det är ett av de jobbigaste sakerna jag vet. Så om ni killar vet om att ni gör detta, snälla sluta gillar ni en tjej är det nog ett av de värsta grejerna ni kan göra.

Och ordet "Jag älskar dig" betyder absolut ingenting om du inte inte kan visa det. Ta vara på din kille/tjej innan hon/han får nog av att du inte bevisar vad du verkligen känner. Kan vara svårt att öppna sig men sätt dig ner med han/hon och förklara varför du kanske har svårt att visa det eller om det är en annan anledning bara så att han/hon vet om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0