Onödig fakta.

Absolut onödig fakta om mig.. Varsågod :)
 
1.
 Jag är nästan alltid sen till skolan, morgon lektionen i alla fall. 
 
2. 
Jag hade 11 marsvin när jag var mindre, men mamma ljög för mig och sa att hon var allergisk och sålde de :(
 
3.
Jag litar på folk lite fööör mycket än vad jag borde.
 
4.
 Folk tror att jag är rik bara för att jag bor fint, men nigga you dont know shit. 
 
5.
HATAR sega människor, om du är seg, prata inte med mig jag kommer slå dig.
 
6.
 Varje dag innan jag går och lägger mig måste jag sätta på mina hörlurar och göra en koreografi till vilken låt som helst, haha jag måste få dansa ut, men slutar alltid med att jag fuckar ur. 
 
7.
När jag var liten kallade min mamma mig kellykatt... 
 
8.
Jag skadar mig ALLTID.
 
9.
Jag älskar att resa, känslan att lämna sverige gör mig så lycklig varje gång. 
 
10.
Jag hatar barn tyvärr.. men dom älskar mig.. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Kan inte du kägga uppbilder eller filma hur ditt hus ser ut ? snälla

Svar: Ja de kan jag väl!
Kelly Jackson

2013-05-07 @ 16:25:57
Postat av: Engla

HAHAHHAH 2

2013-05-09 @ 21:29:14
Postat av: Engla

HAHAHHAH 2

2013-05-09 @ 21:29:15
Postat av: Bastian

Haha nummer tio, är precis likadant med mig :S

Svar: haha då förstår du kanske hatet jag får i kroppen när barn är i närheten? haha
Kelly Jackson

2013-05-13 @ 23:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0