KOMPLEX.

Innan jag går och lägger mig nu tänkte jag berätta kort om min dag.
Hade 2 lektioner, sen gick ca 15 tjejer till Ungdomsmottagningen och fick prata med en tjej där lyssna på henne osv, var väl soft för vi fick sluta efter det. Så klockan 2 om inte tidigare slutade jag, sjukt härligt! Gick hem myste för mig själv kände inte för att göra något idag.
 
Men jag tänkte även prata lite om kroppen och tjejers komplex. 
Finns så många tjejer som tänker på hur de ser ut ibland lite för mycket och då menar jag inte vad dom själva tycker, dom lyssnar på vad folk säger runt omkring de kan vara blickar också som får dom att tycka att de är fula eller att något är fel på dom. Jag tror de flesta tjejer har komplex över nånting, jag tycker inte du ska bry dig om vad folk tycker om dig, var dig själv gillar dom inte det så fuck dom! 
Klä dig på vilket sätt du vill, så länge du är dig själv. Har du kurvor, är du mullig och du fått höra att bara smala och fina tjejer har bikini på sig? skojar du eller? Ta på dig en bikini och var stolt. Ta på dig precis vad som helst du är fin precis som du är, låt ingen säga tvärtom. 
 
Den här bilden är perfekt.

Kommentarer
Postat av: Engla

HAHAHHAHA Snooor bilden bror

2013-05-14 @ 18:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0