Jag svarar!

Godmorgon!
Tänkte att jag tar min tid och svarar på alla era frågor från frågestunden, som jag varit väldigt seg på att svara på eftersom jag inte haft en dator. 
 
1.
Kan du lägga ut lite bilder från ditt hus, både från insidan och utsidan? :)
- Jag har lagt upp en video från hur det ser ut på insidan om du kollar lite längre ner! :)
 
2.
skit fiin snapback ja letar överallt efter den men hittar inte i affär hur fick du tag på den kelly ?

- Jag fick den av en kompis, men man kan även beställa från den oficiella sidan. 
 
3.
Kik? :3
- haha jadå, Kelly.Jackson heter jag där! 
 
4. 
Vad har du för färg på tandborsten?
- Rosa hihi
 
5.
Hur lång är du?
- Jag är 1.68-1.70 inte helt säker
 
6.
Vilken färg på din bil vill du ha?
- Svarta Audi R8
 
7.
Stockholms top 10 snyggaste killar?
 
- Oj stockholm...haha svårt...
Enligt mig så bor alla fina killar i göteborg.. hah, så kan nog inte svara på den frågan just nu, och alla dom snygga är killar som flyttat till sverige inga som verkligen bor bor här haha.
 
8.
Av alla tjejer i Stockholm vem ser du upp till :)?
- Ingen speciellt faktiskt. Ingen alls för att vara ärlig. Jag kör mitt eget race.
 
9.
Vart Fick Du Din Keps Last King ifrån ?
- Svarat på den frågan lite längre upp :)
 
10.
6 tjejer du saknar från i somras för och efternamn !
- OJ.
haha om jag minns rätt så umgicks jag inte med så många tjejer förra sommaren. Enda jag kan tänka mig är Kimberly Olanya, och Moa idontknowrememberherlastname.
 
11.
Du har en jätte fin blogg och utseende och vill lära känna dig bättre, vi kände varandra förr men inte så bra nu.. :)

- Inte precis en fråga, men måste säga att jag har typ sett ditt namn en gång Tracy och vi har snackat på facebook, men jag känner verkligen dig och vi har aldrig träffats och har nog aldrig känt dig... sorry tho.
 
12.
Vart bor du?
- Bor på Östermalm
 
13.
Vad jobbar dina föräldrar med? :)
- Mamma äger en bilskola på söder, och andra med fastigheter. 
 
14.
Är du rik?
- Blir lika äcklad varje gång jag får den där frågan.. haha, men nej jag är inte rik. bara för att jag bor fint, så betyder det inte att jag är rik o har en massa pengar. Född i vällingby, gått från vällingby till rågsved, fittja, alby, liljeholmen, årstadal till östermalm. Så vi har kämpat för att komma dit vi bor nu, så det är inte så att det kom gratis.
 
15.
7 tjejer/killar med fin stil i din skola?
 
- oj...
Killar:
Reggie
Iskias
Felix
Alex
Philip
Sami
kommer inte på en till..
 
Tjejer: 
Makda
Camilla
Matilda
Sara
Madde
Yorka
Rebecca
Julia
Zandra
blev fler än 7 och skulle kunna skriva ännu fler.
 
16.
är det ditt riktiga hår?
- Nope!
 
Så nu har jag svarat på alla era frågor jag hoppas ni är nöjda! :)
 
gammal bild visste inte vad jag skulle lägga upp haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ditt riktiga efternamn :)?
och vf jackson? XDD

2013-05-31 @ 22:53:02
Postat av: -

vilken alex

2013-05-31 @ 22:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0