Fuck SL.

Hej på er!
Kom hem för inte så längesen, är helt död. 
Min start på dagen var äcklig, vaknade i tid gick ut i tid så jag skulle komma till skolan lite tidigare än när jag började till och med, men neeeeeeeeej! Då självklart är det något som hänt med trafiken, sl kan suga kuk. Kom till skolan 1 och en halvtimme sent. Tur så hade jag inte missat något för de repade på en dans jag inte ska vara med på! :) Haha, så de gjorde dom nästan hela dagen, så inte dansar så mycket idag. 
Varit med sjuorna och hjälpt dom komma igång, för de har väldigt svårt att kommunicera i den gruppen, haha lämnar monique (dansläraren) rummet, sätter sig alla ner håller på med mobilen och de blir tyst. Haha helt sjukt. 
 
Såhär såg jag ut idag iaf, typ.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0