Home sweet home!

Hej på er!
Förlåt för att jag inte bloggat något men jag har inte haft tid och pallar inte kämpa med wifi på hotellet, haha men kom hem igår natt, kändes så skönt att komma hem, köpt precis allt jag vill ha nu, så känns bra! Massor med sommarkläder också, haha man måste börja redan nu, speciellt när dom säljer alla shorts billigt nu, men fan va skön resa de varit, shopping varje dag, sen igår var de bara äta på Nando's , KFC, Ben's cookies och mer, haha vi hade inget bättre för oss, vi hade redan shoppat allt, sett allt.. som är intressant att se, så vi ville bara hem. 
Rekomenderar verkligen inte VS i London, stort men fiinns typ ingenting ändå. Finns inga body splash knappt, inte så jätte fina underkläder, dyrt är de också, och fanns inga kläder på pink typ. Men aja, jag köpte de jag ville ha av dom på flygplatsen iaf! 
 
Sådär såg de ut 20 min innan landning så fint! Stockholm är så fint uppifrån haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0