Be so good they cant ignore you.

Hellooo
Imorn ska jag till doktorn för mamma tjatar på mig, men aja ska upp tidigt då till doktorn sen får vi se. 
Jag känner mig dock mycket bättre i halsen och så, men aja kanske är bättre att kolla upp de ändå, eftersom de varit såhär i en vecka till o med värre, en vecka är lång tid för mig.. jag brukar aldrig bli sjuk, haha. 
Blev nyss klar med att göra 60 squats, och 100 situps så imorgon vilar jag sen blir de 70 squats! De är jobbigt, men jag hoppas de ger resultat. Måste bli frisk sen kan jag förhoppningsvis dra till gymet och träna som innan, cant wait! 
Ska lägga mig nu, mår jag bättre imorn kommer jag till skolan efter läkarbesöket but we'll see about that! 
Godnatt, sweet dreams! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0