Varför ska jag låta dom trycka ner mig?

Okej, för det första kan du vara snäll att sluta vara anonym och stå för vad du säger? Eller?
Och ja, jag har skrivit allt om mitt liv till den personen, ja det har jag. Men har inte pratat med den här personen på typ 2 månader, förutom då jag skrev till henne.
 Men vem sa att det skulle trycka ner mig? Och eftersom jag sa till henne att jag var svag, jag berättade allt till henne för att få henne förstå hur jag mår inombords, men det betyder inte att jag ska låta dom trycka ner mig? varför ska jag låta något sånt där trycka ner mig. Hänt skit mycket saker i mitt liv, som egentligen bara hon vet och min familj. Och antagligen väljer hon att dela med sig det till andra, även fast det var sjukt privat. Men hur mycket folk än hackar på mig, och trycker ner mig, VARFÖR? helt seriöst ska jag LÅTA dom göra det? Jag kommer såklart att stå på mina egna fötter, jag kommer fortsätta att skita i dom som hatar på mig, och vad dom säger bakom min rygg. Jag behöver inte dom? HA! Jag har mina nära och kära, hellre några äkta vänner än många falska, eller hur? 
Du som skrev det här är antagligen någon jag känner i guess, skriv ditt namn nästa gång! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Booo vad är det som händer???? Vilks trycker ner dig?!? Vilka är det som är omogna ???
//Caaaarro

2013-02-19 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0