TVEKA INTE!

Fått meddelanden på facebook från ett par tjejer som frågar mig hur jag kan komma över ett ex så snabbt.
Jag kan säga att det bror på hur situationen såg ut, varför ni gjorde slut, hur länge ni var tillsammans, osv. 
Men om ni har några frågor, eller vill prata om något, vad som helst, TVEKA INTE skriv till mig! Ställ frågor, och jag kan göra mitt bästa att besvara era frågor. 
Skriv till mig på facebook, ni som har mig där, eller bara släng in en kommentar, och så ser jag till att jag svarar så fort som möjligt!! 
Tummen upp på den då, eller hur?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får man en fin kropp? Vad ska man äta, och träna om man vill få smala lår? Du är otroligt fin, juste hur går man över sin kille så snabbt så som du gjorde. Skit bra blogg, keeep it up<3

2013-02-19 @ 22:08:25
Postat av: Sara

"Komma över ett ex"... Asså snälla. Du är typ 15år! Act like it.

2013-02-20 @ 13:32:39
Postat av: Anonym

Snälla du Sara eller vad du nu heter.. Du verkar inte gilla Kelly så mycket efter som att du jämt ska komma med så äckligt onödiga kommentarer och mycket hat så varför läser sj ens hennes blogg???fan bitch please if you hate her so much fucking just leave her and her blog then!!!! Fan du slösar bara din tid på att försöka dra ner henne i din nivå för it ain't gonna heppend !!!!
Så lämna bara är du snäll !!!!

2013-02-20 @ 18:17:55
Postat av: Sara

Snälla du anonym det är första gången jag kommenterat här och idag var också första gången jag gick in på hennes blogg.

2013-02-20 @ 18:50:42
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH okey så det är inte du "Sara" som har kommenterat innan på andra inlägg ???

2013-02-20 @ 19:36:23
Postat av: Sara

Haha nej.

2013-02-21 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0