SVAR PÅ TAL.

  
 Är du och Goran fortfarande tillsammans? 
 
Svar: Nej det är vi inte tyvärr. 
 
Vilka är dina bästa killkompisar? 
Svar: Mina bästa killkompisar måste nog vara Iskias, Tijan, Bereket, Samuel, Chris, och Noah just för att man kan prata med dom om allt och man vet att det stannar hos dom. 
 
Vrf hatar Una,yorkabel,o hela det dära gänget i fryshuset på dig? 
Svar: Lång och onödig historia. Men knappt så att jag vet själv. 
 
Vilka e dina bästavänner? 
Svar: Johanna och Rachel som står på topp. 
 
Är du oskuld? 
Svar: De vill ni veta va. 
 
Saknar du bereket, älskar du fortfarande honom?
Svar: Vi är kompisar och umgås som kompisar. Saknar och saknar? Vi är kompisar, han förstår mig till 100% älskar han som en riktigt bra kompis. 
 
Hur haffar du killar? för du verkar ha bra kontakt med alla killar typ...
Svar: Bra kontakt med alla killar! HAH den var ny! Hur jag haffar killar.. Jag är bara mig själv. 
 
Var du ihop med Reggie? 
Svar: HAHA, nej vart har du hört det ifrån!?
 
hur lång är du och hur mycket väger du,du har fett fin kropp !
Svar: jag är 1.70, hur mycket jag väger vet jag faktiskt inte, och tack så jätte mycket!
 
Shilan: visst är jag bäst? HAHAHA
Svar: du är sämst, tst. 
 
 vad fick dig som gjorde att du blev kär i Göran? :)
Svar: Jag blev kär i honom för att han var så öppen och alltid var sig själv. Hur han kollade på mig, hur han visade sig vara så stolt över mig. Alla små saker han gjorde. Hur han älskade att visa upp mig. Hans tighta kramar. Bara att han var sig själv, han kunde göra min dag bara av att krama mig. Han gjorde mig lycklig. Och han heter Goran* haha
 
skulle du och Göran kunna göra ett videoinlägg någon gång?

Btw din blogg är skit bra, keep it up! ;) ♥♥

Svar: Det tror jag knappast. Tack så mycket!!
 
Har du lika mycket känslor för din kille nu som du hade när ni blev tillsammans? Och har ni pullat varandra? ;)
Svar: hmm.. Jag vet inte riktigt eftersom vi inte längre är tillsammans. Men ja, jag har känslor för han. Och du vet väl om att man inte kan pulla VARANDRA ;)

Matilda: Vad har du för åsikt om alla hjärtans dag ?

Svar: haha, det tror jag du vet mycket väl;)

Vissa frågor som jag läste är lite för snuskiga tycker jag och privata men som sagt not my business men här har jag tre frågor :

Är du mulatt? 

Svar: yes i am. 

 Hur länge har du och din kille varit tillsammans ni ser helt underbara ut.

Svar: Vilken kille? single life. 

 När fick du din första kyss?

Svar: När jag var 9 haha :)

 

Vilka i " TeamFresh" tycker du är dom 3 snyggaste

Svar: Campfresh, AC Campuss, Khoen

 

Kusin: varför kommer du inte till varberg 
varför har du så mycket swag HAHAHAH bebis

Svar: Haha för att jag inte vill se ditt ansikte. Håller mig borta från dig, har du inte märkt det?

 

vem gjorde slut mellan dig o goran?

Svar: Goran

 

hur gjorde du och goran slut och varför

Svar: Jag vill visa respekt mot Goran och inte ta upp anledningen här på bloggen eftersom det är privat. Men sättet han gjorde det på är obeskrivlig. 

 

om du hade kille vad skulle du vilja göra på alla hjärtans dag

Svar: Ingenting.. Man måste inte behandlas annorlunda eller göra något bara för att det är Alla Hjärtans Dag. Gå ner och läs mina inlägg lite längre ner, så vet du vad jag tycker om Alla Hjärtans Dag ;)

SÅ! Nu har jag svarat på era frågor! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du att sättet han gjorde det på är obeskrivligt?

2013-02-12 @ 00:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0