"Svält inte dig själv"

Godmorgon på er! Planerna idag var att gå och träna, men jag känner mig lite sjuk så tror inte jag gör det, men vi får se!
Såg att folk blev lite irriterade över mitt inlägg "svält inte dig själv" DON'T GET ME TWISTED. Självklart kan det vara så att man har ätstörningar eller så, men det var min åsikt om vad jag tycker. Och ja, jag blir arg när folk säger att dom är tjocka när dom egentligen är smala. Dom kanske säger så för att dom har
Något problem och ser sig själv annorlunda. Men it's still my opinion. Eftersom det är min blogg så kan jag skriva om vad som helst. Ät lite nutella så mår ni bättre. :)
Puss puss, ja hata om ni vill.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klagar över en sjukdom som kallas för anorexia :)

Svar: aaa men stop trippin.
Kelly Jackson

2013-02-10 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0