Säg sanningen

Om en kille gillar dig och du inte har samma känslor för honom som han har för dig. Ni har varit vänner rätt länge sen började ni hålla på, du tycker fortfarande att de känns konstigt och du älskar honom, men bara som en vän, de finns känslor men du kan inte se er 2 i ett förhållande. Även om du vet att han är en perfekt kille, och att alla tjejer skulle dö för en kille som han så vet du om att du kan inte gå in i ett förhållande med honom. Speciellt för att du inte vill förstöra er vänskap som ni har. Han är dö kär i dig. Du är osäker på vad du känner, du har känslor. Men ändå inte.. Det finns känslor men inte "såna" känslor.
Vad du än gör, tvinga inte fram dina känslor. Ljug inte, och gå verkligen inte in i ett förhållande om du känner såhär. Och var ärlig mot honom och säg "Jag vill bara vara vänner" du kanske förstör vänskapen, ni kanske slutar prata. Men hellre det än att låta hans känslor bli starkare och starkare och sen såra honom.
Godmorgon.


Kommentarer
Postat av: Mive Molinaro

hej grymt skönt blogg :D
hoppas du får en awsome fredags!

2013-02-22 @ 11:29:29
URL: http://nattstad.se/mivewmolinaro/
Postat av: Anonym

Du är så grym på råd så jag måste bara fråga dig om hjälp!

Såhär är det: jag gillar en kille jätte mycket,men jag vet inte om det jag känner är äkta.Har inte varit tsm med någon förrut och har aldrig varit "kär" men jag vet inte ens hur det känns at vara kär.Men allt med honom är specielt,hans leende,sättet han kollar på mig,hans röst,asså allt är perfekt med honom,Jag och han var nyss på "G" men sen fick jag reda på att han gillar någon annan.Det krossade verkligen mitt hjärta jag som trodde att vi hade nåt på gång.Och jag fick nyss reda på att han också gillade mig,förut,och nu när jag gillar honom så gillar han inte mig längre.VAD SKA JAG GÖRA? HUR SKA JAG KOMMA ÖVER HONOM? vi går i samma skola och jag får fjärilar i magen varje gång jag ser honom... och jag är jätte dålig på att börja snacka med killar...jag vill ha en kille så jag kan göra honom avundsjuk men jag är ganska blyg...hur visar man en kille att man är intresserad! hjälp mig!!!

2013-02-22 @ 17:05:02
Postat av: Anonym

Du o iskias elle?

2013-02-24 @ 02:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0