Oxford Street!

Godmorgon! Klockan är snart 10 i Sverige här är den snart 9, och jag har fortfarande stora problem med att sova och har ont som bara den i halsen, börjar svullna upp och grejer. Försöker att skita i det för jag är i London, ska bara ha kul!
Men oh well, hotellet är jätte fint, idag ska vi gå runt och gå till Oxford Street såklart, och shoppa galet! Sen fortsätter vi mot Mayfair för att hitta Victoria's Secret sen mot Soho för att hitta mina älskade Vans! Haha, så de ska bli nice! Sen mot kvällen så ska vi på en Michael Jackson - Thriller musikal!
Vi såg en i Stockholm för något år sen så vi hoppas att de inte är samma.
Men det ska jag göra idag! Ska snart upp och äta frukost, mamma sover fortfarande, men upp äta frukost fixa oss sen ut! :)
Ha en bra dag , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0