Önskar det inte var såhär, godmorgon.

Säger godmorgon med denna bild. Varför? Jo för att jag känner igen mig otroligt mycket. Det som kanske ses som ett skämt för dig kanske inte är ett skämt för någon annan. Jag har märkt det nu, att jag måste tänka på vad jag säger, för jag har förlorat den som betyder mest för mig. Som jag kan prata med om vad som helst, och som ger mig råd och faktiskt förstår mig. Som jag kan prata med i telefon i timmar utan att tröttna. Som jag kan umgås med när som helst, som jag alltid saknar, den som var min mammas favorit. Allt det där är förlorat. För nån vecka sen var det sådär, nu är det pinsamt när vi säger hej till varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0