NO BITCHES ALLOWED.

Så trött på folk som kommer och kommenterar min blogg massor med bullshit säger att jag är det och det, och att jag inte vet något om det och det. Om ni har så mycket hat på min blogg, VARFÖR läser ni? Ni kan hata hur mycket ni vill, men ni kan aldrig dra ner mig till er nivå, omöjligt. Det är min blogg, jag lägger upp vad fuck jag vill och jag skriver vad fuck jag vill, kommentera om ni vill, men snälla, STÅ för det.
 Sitter och läser kommentarerna och det är sjukt hur ni kan snacka så mycket skit, och fortästta kommentera. Ni måste ju älska mig så mycket som går och läser de jag skriver och verkligen tar er tid för att kommentera. Make no sense. Stop trippin! 
 
Ni kan redan börja lämna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0