Ni frågar, jag svarar!

 
Vill börja med att säga ett stort TACK! 
Hur får man en fin kropp, vad ska man äta och träna om man vill få smala lår? 
Vill man gå ner i vikt, få en fin kropp and all that. Börja med att äta RÄTT. Tänk på vad du äter, kasta bort alla sötsaker, och börja gymma, om du går på något på fritiden är det självklart jätte bra, dansar du som jag gör till exempel. Just nu dansar jag 3 ggr i veckan, och 2 gånger på gym. Börja med att äta rätt, ingen snabbmat, det är sjukt onyttigt, inga sötsaker, du behöver självklart inte sluta helt, men du kan skära ner på det. 
När jag är på gymet då börjar jag med att gå i 30-45 minuter på crosstrainern. På så sätt får du smala lår, och du tränar både lår och rumpa. Om du är nybörjare och ifall du inte brukar gå på gym och så, bara börja med att gå på crosstrainern så mycke du orkar, även om du är trött och känner att du inte orkar mer, KÖR. Sen om du är nybörjare och inte vet hur maskiner fungerar osv, gör situpus, armhävningar, mag övningar, and so on. Lite små steg, men kom ihåg att det räcker inte med att göra det här en gång, du måste kötta!! Fortsätta hela tiden ,även om du känner en dag att du inte pallar någon mer, KÖR ändå! Du måste ha något som motiverar dig! Efter träningen brukar man oftast bli sugen på något, då vill man alltid ha mat, godis, eller något sött, oftast iaf. Försök då verkligen, köp ingenting alls. Bara drick vatten efter gymet tills du kommer hem, köp ingenting sött hur mycket du än vill det i den stunden. Ät inget idag som du kommer ångra imorgon. 
 
jag har massor med bilder som inspirerar mig, här kommer några. 
 
Det här är en stor anledning till varför jag fortsätter. 
Den här bilden hade jag som bakgrundsbild rätt länge och den funkade, varje gång du känner att du är sugen på något, kolla på mobilen tänk på vad som står, tänk på varför du inte ska äta det, och bara gå. Ät ingen skit, mycket svårare att göra än att säga självklart,men de är bara att pusha sig själv!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur kommer man över sin kille så snabbt som du gjorde?
Hur jag kom över honom var mest nog för att vi gick in i ett förhållande för snabbt, och vi hade inte varit tillsammans tillräckligt länge för att jag ska få "DOM DÄR" känslorna. Men självklart blev jag ledsen och så, och det var jobbigt dom första dagarna, satt och kollade bilder osv, men jag tog bort alla bilder på oss, bara ta bort alla bilder, och det som påminner om honom. 
Men det bror också på hur ni är efter att ni gjort slut, om ni är så att ni umgås som vänner fortfarande, så behöver du inte radera allting som påminner om honom så länge du inte sitter och stirrar på bilder hela tiden. Men om man till exempel varit i ett förhållande väldigt länge, och du har ingen aning om vad du ska göra, för du kan inte sluta tänka på den personen. Hur jobbigt det än är.. Ta bort ALLT som får dig att tänka på den personen, ta bort hen från instagram, facebook, din telefon, radera alla sms, ta bort alla bilder, alla presenter alltihop, bara släng. Just den delen kommer att vara helt sjukt jobbig. Men gör något hela tiden, lyssna inte på någon deppmusik, sätt på en hype låt och fucka ur! Umgås med dina kompisar, ha kul, gör något konstant! Vad som helst förutom att lyssna på lugn musik, och sitta i sitt rum ensam, för då kommer tankarna upp på hen igen. Men vad du än gör, gå inte och bli tillsammans med någon annan för att du tror att det blir enklare att komma över den andra personen, gör verkligen inte det. Ta din tid, tills du själv är redo. 
 
 
 
SÅ!
Jag hoppas verkligen att jag svarat på dina frågor, väldigt långa svar, men dom är värda att läsa, fortsätt läsa min blogg! Tack så mycket! 
 
Ni är bäst, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf gjorde du o din kille slut o vem gjorde slut?

2013-02-21 @ 10:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0