Ni frågar, jag svarar.

Hej! Snälla var inte anonym nästa gång. 
Enligt mig tycker jag att du ska komma över honom. Vad du än gör, skaffa inte en kille bara för att göra den andre avundsjuk. Det där är mer än fel. Det är inte rätt mot honom eller mot dig själv. Man märker att du gillar honom, men du är verkligen inte kär i honom, hur gammal är du förresten? 
Jag skrev för kanske 3-4 inlägg sen om hur man ska komma över ett ex osv. Det är lite samma sak här, ta bort allt som påminner om honom, ni går i samma skola det gör självklart allt mycket jobbigare, men du kan inte hjälpa det, det kommer antagligen att vara jobbigt eftersom du kommer att se honom hela tiden osv. Det kommer göra ont i början säkert, men det är bara att strunta i det. Det är hans fel att han lämnade dig för någon annan, han är inte värd dig och du förtjänar mycket bättre, tänk så. Skit i honom bara, enkelt sagt än gjort men försök att bara hålla dig undan ett tag tills du har kommit över honom.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du fortsätta att blogga om din träning och ge tips och uppdatera mer? Och lycka till med träningen! :)

Svar: Självklart, tack så jätte mycket! :)
Kelly Jackson

2013-02-24 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0