Hur kan jag göra bloggen bättre?

Hej på er!
Kollade nyss klart filmen "Project X" galen film. Fortfarande skit ont, och ont i halsen, rädda mig någon. 
Ska lägga mig nu, hoppas att de blir bättre imorn. Bara legat i sängen idag typ, kollat film, tvättat håret, sen imorn får jag packa för jag orkade verkligen inte idag. 
 
Fick nyss en kommentar om att jag ska fortsätta blogga om min träning , hur de går osv, självklart kan jag göra det! 
Skulle vara jätte kul om ni kunde ge mig tips om vad jag ska blogga om!
Så kommentera gärna och säg mig vad jag ska blogga om, för att göra bloggen bättre!
 
pusspuss, och godnatt! 


Kommentarer
Postat av: ANONYM

Gå på en blogg kurs

Svar: Är de jobbigt att gömma dig över namnet ANONYM, stop trippin, och stå för vad du säger, puss
Kelly Jackson

2013-02-24 @ 23:47:39
Postat av: mika

Super bra blogg! Gillar den verkligen. Tycker du borde köra på en "blogg video" om typ vad som helst;) kanske om din dag eller nåt liknade. Kram

2013-02-25 @ 00:14:12
URL: http://mmikairankunda.devote.se
Postat av: Rebecca

du du kan ge mode tips, outfits,"10 saker ni inte visste", videoinlägg , skriva bra tips om självkänsla osv.
btw älskar din blogg
kraaaam

2013-02-25 @ 00:36:00
Postat av: † Perlita Nuñez

Skit fin!

2013-02-27 @ 15:03:14
URL: http://perlita.blogg.se
Postat av: Tracy

Hej du har en skit bra blogg, jag vet inte hur jag ska förklara den, men den gör så att jag mår bra :)
Jag ville bara säga att jag vill lära känna dig bättre du kanske inte känner mig eller kom ihåg mig, vi har varandra på facebook ( Tracy Nandagiire )och nej du behöver inte ändra på nånting du har redan en perfekt blogg jag läser (fortsbätt blogga) !

Kram Tracy.N

2013-03-04 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0