Ännu ett alla hjärtans dag inlägg...

Jag och några kompisar hade väääärldens långa diskussion om vad vi tycker om Alla Hjärtans Dag, jag känner att jag vann den diskussionen;) haha, jag vet att jag tagit upp det 3 gånger nu, men det stör mig så sjukt mycket att jag måste skriva det. Som en kille från lugna gatan sa: "Alla hjärtans dag är överskattat, har man en pohj/flickvän då vet man om att man antagligen kommer att få något på alla hjärtans dag, men är det inte roligare att ge dom något när man minst anar det? Alla hjärtans dag är överskattat och helt meningslöst egentligen" Och min pojkvän o alla andra höll med mig, så YES. 
Gå och köp Ben&Jerry's och sluta klaga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0