Alla hjärtans dag.

Alla hjärtans dag. 
Kärleks dagen. 
Det kanske bara är jag, men ifall man är i ett förhållande som jag är det kanske bara är jag men jag ser inte Alla hjärtans dag som en speciell dag. Jag älskar min pojkvän varje dag, det behöver inte finnas en speciell dag då vi ska älska varann lite mer. Kanske bara är jag, men det är min åsikt. Absolut, man kan umgås och göra något. Men folk överdriver med det och säger "åh jag kommer inte ha en kille på alla hjärtans dag" lägg av, ni överdriver. Om ni verkligen vill ha en kille, gå och leta efter den rätta istället för att gå och skriva en deppig status på facebook om hur ni inte kommer få en chokladask och en kyss på alla hjärtans dag. 
 
hejdå.

Kommentarer
Postat av: christella

Jag känner exakt likadant! Folk förväntar sig att man är snäll ena dagen och resten av året spelar inte alls någon roll. Speciellt på ''singel'' tjejer (inte alla då) Men aah de kommer säkert bomba fb haha :p

Svar: Exakt! Bombar facebook med statusar om hur dåligt dom mår o hur perfekt det skulle sitta med en kille sådär på vintern, o ligga o mysa o kolla på film o äta jordgubbar doppade i choklad. Vad förväntar dom sig? Egentligen så ligger man typ i ens knä, kollar film, sover, slut.
Kelly Jackson

2013-02-02 @ 18:58:19
URL: http://christellamiiefa.blogg.se/
Postat av: Christella

Hahahaha dör av garv !!!

2013-02-03 @ 09:59:17
URL: http://Christellamiiefa.blogg.se
Postat av: Maria

Hej! Gick inte att kommentera i förra inlägget så kommenterar här istället. Det är inte så att du är sugen på att sälja Drake-linnet som du har på dig inlägget innan detta? :)

2013-02-20 @ 00:18:29
URL: http://mariashmarinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0